2014. április 16., szerda

(.időpont egyeztetés és telefon)




  Köszönöm, hogy  benéztél, csekkoltad a munkáimat, és időpontot is szeretnél :D . Ezt megteheted telefonon: 70/541-3774 -es számon. ( Itt megjegyezném, hogy ha előfordul ( nagyon gyakran előfordul) , hogy nem veszem fel a telefont, akkor hívjatok többször, zaklassatok nyugodtan! Ha dolgozom , vagy nem hallom a hajszárító miatt, vagy éppen nyakig habos, festékes, hajas stb. vagyok. Illetve figyelek a vendégemre, és nem akarom többször ott hagyni egyeztetés miatt, amit már 5x megtettem amíg készült a haja. Nem tudok úgy alkotni ha félbe kell hagynom, tisztelet jár a vendégnek aki a székben ül. Ugyanakkor annak is aki épp időpontot szeretne! Kérem türelmeteket, nézzétek el nekem! Ez mind a Ti érdeketekben történik, hogy minél szebb munkát adhassak ki a kezemből! Ezért, itt a blogon keresztül is kérhettek időpontot, amire igyekszem még aznap válaszolni! Ha már így belelendültem ebbe, akkor tisztázom magam, hogy ne utáljatok , ha nem válaszolok SMS-re és VIBER üzenetre. Az sms pénzbe kerül, nekem is, és ha időpont miatt üzensz, megeshet , hogy 5-6 sms-en belül jutunk dűlőre. Ez neked is , nekem is több pénz, mint egy hívás, illetve munka közben  idő is . ( Nem hallom meg időben, nincs időm , lehetőségem válaszolni,) . A VIBER , mint ingyenes " üzi váltó" , szintén nem jó ötlet, hiszen nincs internet elérhetőségem ezen a mobilomon. A telefonlistádon ott lehetek, mint viberrel rendelkező szám, mert letöltöttem anno a programot. A telefonom nem is android, okos sem, ezért ha írsz nekem ( persze nem jelzi, hogy nincs már a program és ki is csörög,...köszi ) nem kapom meg, de tényleg. Ezért nem éri számon kérni :D . Még egy fontos dolog a telefonommal kapcsolatban, 2 sim kártyás... ez szuper jó, de ha éppen az egyik kártyámon beszélek, a másikat "lekapcsolja" ergo kikapcsolja. Ezért van az , hogy ha hívtok kikapcsoltként jelez. Pluszban, még értesítést sem kapok a hívásról. Tehát annyira mégsem jó?
Köszönöm nagyon, hogy végig olvastad, és megértő vagy :) !



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése