2014. június 29., vasárnap

Norbi Update - Soha többet !!

Ez sem hajas poszt, de annyira kikívánkozik belőlem, hogy csak na!
Évek óta hűségesen rendelem a Teletál update menüt. Nem minden napra , de elég gyakran. A bejegyzés oka az, ahogy a problémámmal  foglalkoztak. Merthogy , eléggé kiverték azt a bizonyos biztosítékot!



Az egész napos menü része volt a kétszer sült kenyérke. Nem igazán volt a kedvencem amúgy se, de fogyni, izmosodni szeretnék állandóan, és éhes is vagyok, legtöbbször ez is állandó. Tehát ettem a kenyeret. Viccesen úgy fogalmaztam mindig, olyan ez a kenyér , ha eszem, minta ráznák a fejemet, annyira kemény .Ezen a napon puha volt a kenyér, fura volt, de az íz amit éreztem, na az volt igazán fura! Émelyítő , zavaró, maró, köhögnöm és fulladnom is kellett egyszerre. Nem vagyok igazán finnyás, főleg mióta saját háztartásom van, a penész is sokszor előfordul, sajnos , alig vagyok otthon. Így könnyen fel is ismerem ezen ok miatt , ezt a zöld átkot. Tehát, ha ez a kenyér  penészes is lett volna , na az is elég nagy baj lett volna. Ahogy megszagoltam, erős parfüm szagot éreztem. Mivel , ez a menü, gondolom konyhában készül , ahol feltételezem mosogatnak, fertőtlenítenek, egyből arra gondoltam, hogy abban úszott a kenyér! Szenvedtem egy kis ideig, mire ez a förtelem íz eltűnt a számból. Csokit ettem gyorsan, hogy a maró hatást ne érezzem. Elég durva, hogy csokit kell ennem, mikor diétázom, de ez a kisebb probléma! 
Szépen becsomagoltam a kenyeremet , úgy ahogy volt, " megy vissza a feladónak " . Elmondtam a futár lánynak mi történt , megígérte , hogy intézkedik. Hívtak is a cégtől, feltételezem , a hölgy főállásban  óvónő , kb. úgy beszélt velem. Nagyon kedvesen azzal kezdte, hogy nyugodjak meg, ez nem penész ! Pár másodperc után, mikor megtudtam szólalni.. sosem gondoltam, hogy egy habzó , zöld foltos, parfüm szagú kenyér, az penészt jelent ! Csicsergő hangján közölte még , hogy a konyhafőnök ránézés alapján jónak ítélte a kenyeret!! ( Nem tudom miért nem harapott akkor bele!! ) . A  "köszönjük szépen az észrevételt ( ! ) ", és "ne haragudjak " mondatokon kívül, közölte, hogy reméli nem fordul elő többet! De édes! Azt gondolja, ezek után rendelek még?!Azt is hozzátette, miután nem hagytam lerázni magam, hogy természetesen nekik közük sincs ehhez, külsős cégtől kapják az alapanyagot.
 Se egy , kapsz egy ingyen sütit..vagy térítjük az x százalékot.. Tudom, hogy a két kenyér nem egy nagy összeg, itt a lényeg a hozzáálláson volt!


Íme a kenyérke, tudom homályos , és a fotó semmit se bizonyít, ezt érezni kell. De azt hiszem így is látszik, hogy a bontatlan csomagolású nem így néz ki !

Azt hiszem ezek után semmilyen update dolgot nem szeretnék látni a konyhámban, főleg a kedves Teletáltól!




Ez pedig az elméletileg friss adag, mivel egész hétre rendeltem ez megmaradt.



Ti is jártatok így ?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése